نقاب زیبا
نويسنده :niloofar
تاريخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1394 ساعت: 18:10

زیر نقابی زیبا قایم شدم

نقابم را بردار تا ببینی چه در دلم میگذرد

هر گاه فهمیدی چه در دلم میگذرد

ان موقع شروع کن به نصیحت

ان موقع در موردم قضاوت کن



نظرات شما عزیزان:

★☪..mohammad..★☪
ساعت6:02---3 ارديبهشت 1394
یک شبی مجنون نمازش را شکست ...
بی وضوع در کوچه ی لیلا نشست ...
گفت یا رب از چه خارم کرده ای؟؟؟
بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟؟؟
خسته ام زین عشق دلخونم نکن...
منکه مجنونم تو مجنونم نکن...
مرد این بازیچه دیگر نیستم...
این تو و این لیلای تو من نیستم...
گفت: ای دیوانه لیلایت منم ...
در رگت پنهانو پیدایت منم ...
سالها با جور لیلا ساختی ...
من کنارت بودمو نشناختی ...

با تشکر ★☪..mohammad..★☪

پاسخ:مطلبتون زیبا بود مرسی از اینکه به وبم اومدید بازم به ما سر بزنید


arman
ساعت5:42---3 ارديبهشت 1394
بازهم پاسخ نَـئشه ی من به این سوال مسخره مــرگ یا زندگــی؟! قطعآ مــرگ

پاسخ:مطلبتون زیبا بود مرسی از اینکه به وبم اومدید بازم به ما سر بزنید


arman
ساعت5:42---3 ارديبهشت 1394
اگ ب ی مگس بال های ی پروانه رو بدی ن زیبا میشه ن میتونه باهاشون پرواز کنه میدونی چیه؟ دارم از اصالت حرف می زنم!!!

پاسخ:ببخشید منظورتون از این متن چیه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید